Börjar om 30 min

Dagens Låt: Damien Rice - 9Crimes
Dagens Humör: Trött, men glad!
Dagens klädsel: Lite Countrykänsla. Vitt linne, röd bolero och ljusblåa jeans.

Hej alla glada! (Haha, skrev klada först. Det fick mig att tänka på kladdkaka!)

Gosh vad jag är trött. Kunde dock inte sova inatt P.G.A. att jag trodde den där lilla clownen på den lilla cykeln i "Saw"- filmerna skulle komma utrullandes fram under min säng, eller att Samara från The Ring, skulle visa sig i spegeln. Jätteläskigt! Så jag tände taklampan och satta på datan, och gick och la mig tre! Så himla typiskt...

Idag är det inte bara pest och pina i skolan. Idag har vi nämligen syslöjd, mitt nästa favoritämne (Efter musiken, ofcourse).  Ska försöka bli klar med mitt linne/Tunika snart, vet inte om jag kan visa den sen. Jag är INTE bra på att sy på symaskin...


Men jag hoppas att ni alla får en jättetrevlig dag på jobbet/i skolan, så ses vi snart igenom ett inlägg när jag kommer hem!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0